Tuesday, March 2, 2010

Nightmare of Mentekak City

Kalo nk diikutkan statistik semase, aku ni jarang bermimpi waktu tido. ape tidaknye, waktu celik lagi byk dari waktu tido. tapi entah mcm mane mlm tadi, ape punye suwei laa aku dpt satu mimpi agak ngeri laa jugak. ade gunting tajam, ade kerat2, ade darah pancut2... perghh memang sadis laa mimpi tu.

Bertambah sadisnye dlm mimpi tu, aku yg menjadi mangse kekejaman. jenis xde ampun punye. yang syaitoonn ni pun satu (org kata mimpi mainan setan), agak2 laa nk setup mimpi aku tu... jenis xkesian langsung dekat aku yang mengharap ade laa sorang dua amoi jepun sesat masuk mimpi aku sambil menunggang OGAWA. jahanam punye syaitonn!!! yang ko pergi buat skrip aku kena sunat semula tu ape kesss... haramjadah betol... ngilu siottt!!!

5 comments:

deus X machina said...

padan muka aok
nak mimpi basah je kejenya
erk888

Shahrul Tanaka Safeai said...

ogawa ke maria ozawa?

xluwiex said...

deus mesen jahit: sekali sekale kena ade selingan ahh..haha

shahrul: daripada maria ozawa baek tanaka reina...baru kawaiii...haha

Annabelika said...

mmg ngilu

xluwiex said...

sendiri mau igt bil...walaupun da brape belas taun da tp ngilu die still terase beb...haha