Tuesday, November 23, 2010

Lagu punya pasal, Mp3 player aku terajangkan...

Pagi2 tadi kami dikerahkan oleh boss untuk lepak online di kedai mamak, boss pesan suruh cari lagu yang dia minat nk aku download kan. masalahnya dia tak tau tajuk lagu tu, dia cuma sempat rakam part last lagu tu je, itu pun dia rakam time dengar hitz.fm mase tengah drive nak pergi kerja... macam2 bunyi keluar dalam rakaman tuh, dengan bunyi hon bagai, mencarut kejap aku... korang paham2 laa kalo lagu omputeh ni kan, slang dia memang lain macam sikit... puas aku nk identify lagu hape laa yang boss aku nk sangat tu... dekat jugak laa lapan belas kali aku replay rakaman yang dia bagi tu... habis aku keluarkan segala kemahiran KBKK mahupun kemahiran teknik2 mendengar aku, tapi memang haram tak paham sepatah pun lagu n lirik dia, tapi sound n muzik dia memang familiar jugak laa, itu yang aku jadi musykil tu... haha

Cari punya cari last2 jumpe jugak laaa, itu pun encik Budu yang jumpa... aku tak tau laa hape punya jampi dia pakai, mungkin dia ada bela saka gamaknya... yang jadi ke geramnya tu, lagu tu ade je dalam playlist mp3 aku... cilakak betol, dammm!!! aku terajang mp3 player aku sedas sebagai tanda geram... tapi lepas tu kucar kacir jugak laa aku cari balik takut hilang haha... macam mana laa boleh tak perasaan, bagero betol... nk tau lagu hape yang boss aku sangap sangat tu? haa ni lagi dia DINAMIT TERBABOMMM .... macam layan jugak dengar R&B ni kadang2... haha sekali sekala tukar selera yer tak?

No comments: