Sunday, November 21, 2010

Kejadian Malam Minggu...

Lepak dekat mamak sambil online dan tengok bola memang seriyes best, dengan hanya bermodalkan rm2.50 gua boleh lepak sampai lebam mata panda... tp keadaan boleh jadi seriyes shit kalo gua lupa nk bawak extension plug... haha gua pesen kalo online kompem makan lime nam tahun punye lepak dekat mamak jadi kondisi bateri netbook kazen gua (gua rembat dia punya je) memang tak mengizinkan... spiesis netbook percuma dari kerajaan memang tak berapa nak senonoh, nak install google chrome pun tak lepas... bingai betol

Bertemankan encik Budu a.k.a Adib dan beberapa lagi komrad gua memulakan sesi perlepakan mamak gua dengan penuh dedikasi, mujur gua bukan seorang perokok jadi bajet perlepakan gua agak rendah berbanding komrad2 lain yang terpaksa membakar peparu mereka disulami asap2 nikotin dan tar dari rokok2 berperisa janin cacat atau kaki gangren serta mulut berkudis, eeuwww diorang tak hinsap ke tengok gambar2 mcm tu... Sesi perlepakan gua biasa dihiasi dengan tauhu bakar dan dibilas dengan air limau suam... perghh memang terangkat laa tauhu bakar dekat mamak Salam kajang ni... entah ape dia jampi pun gua tak tau...

Tapi malam tadi sesi perlepakan gua jadi kucar kacir bila team bola gua iaitu Arsenal kena tibai dengan jiran sebelah, Spuds... cilakak!!! reff tiup wisel penamat je gua terus tepuk meja kuat2... penyokong MU yang baru sampai mamak berhajat nak layan game MU terus patah balik rumah, takut kena ongbak dengan gua yang tengah panas hati ni... gua jeling fans Chelsea seblah gua yang tengah syok layan blog2 chelsea, terus laju je beliau close tabs dan bukak blog "OhBulan.Com" layan cerita Noh hujan menikah... gua kalo bab2 bola ni memang gua seriyes beb, lu jangan memain...

Ni sekarang dah dekat pukol ampat pagi gua terkebil2 lagi layan video "gua da bagi dia KLCC dowh"... macam aram, pesen pekena sup lidah tepi jalan tak ingat orang... bingai betol...

No comments: