Tuesday, March 24, 2009

something change with my daily habitual...


dah hampir 1 sem aku xtido malam... memang susah nak tido, tambah pulak kalau ada internet kolej, memang lepas subuh laa baru tido jawabnye... itu belum cerite kalau dateline untuk submit esaimen dah dekat... silap aribulan 2 hari aku xtido... mate da mcm mate panda daa, gelap kat tengah2...hehehe...


jadi aku rase tabiat xmolek aku ni kene tukar, xelok untuk kesihatan sejagat... gile ape, orang tido aku berjage tapi time orang berjage aku tengah berhibernasi... apekejadahnye...

semenjak due menjak ni aku da dapat mengecapi kenikmatan tido awal tu walaupun tanpa bantal pelok kesayangan aku (owhhh miss it so much)... perghh terase kesyahduannyer... bangun awal pagi dalam pukul 6 pun steady jer... badan pun xde laa rase sengal2 ubi... harap2 tabiat tido lambat aku tu dapat aku tinggalkan untuk selame lamenyer...


tapi kalo time cuti memang susah sket nak tido awal, bukan ape banyak sangat program lewat malamnyer... jamming, ngeteh, borak2 politik, usya hantu raye, tengok bola, main futsal lagi... sudahnye dekat nak subuh baru balik... sampai rumah memang wajib kena ceramah bebas laa dengan mak aku, xpenah aku miss kena ceramah... sampai telinge da naik kebas, hehehe.... alaa aku bukan pegi merempit pon, xde ke pandainye aku nak bawak motor sambil conget tayar depan pastu ngepong chikaro tonggek placing buntut atas lampu brek ke hulu ke hilir...apekejadahnye...
good bye tido lewat!!!


5 comments:

Warxdestroyer said...

hahaha...

adat la student..

mesti la tido lambt...

x rawk la...

tido awal..

Radius.F said...

taik aok la tido awal..
hahaha..
wey.. aok lupe 1 perkara, aok selalu usya mak nyah..
sebab tu slalu tido lambat..
hahaha

PEY said...

gamba akuuuu..

Awish said...

-warxdestroyot-
rawk tengkurak awak...
koi nak jadi student yg berwawasan 8080...zaman terminater punyer wawasan

-radius.f-
tengkurak awak jugak...apekebenefitnyer gi usyar pondan...lebih baik buat tahajud di sepertiga malam...huhuhu

-peyy-
hoh aok memang ske interframe..ander je aok kat mane2 gambor

Warxdestroyer said...

Usha makyah?

maknyah bleh squirt ker??