Monday, July 19, 2010

Kalau Takut Dilanda Ombak, Jangan Berumah Di Tepi Pantai



Semalam aku dgn comrade2 menempah tiket midnite movie dekat TGV Jusco Bukit Raja, pilihan tayangan telah dibuat sebelum bertolak lagi. kami memilih utk BEROMBAK di pawagam nanti sebagai tanda protes kenaikan (ingat ye kenaikan...bukan subsidi or ape2 bangsat lain) harga minyak dan gula.

Standard tayangan midnite dlm pukul 11.40 mlm, kami terkejar-kejar ke Jusco bukit raja setelah melayani amoi2 jepun yang kawaii dekat pesta Bon Odori di kilang panasonic seksyen 21.. dalam perjalanan tu terdapat beberapa ekor lahanat yang bawak kereta macam palat, nk bercinta pegi kebun bunge laa weh!!!

sampai2 dekat panggung cerite da start, kejadian jadi lagi bertambah lahanat bila dua ekor mangkuk pulak buat hal. mentang2 kitorang masuk lambat, seat VIP kitorg die nk kebas...sory laa der, gua bayar mahal... tanpa banyak cakap der due ekor tu aku hentak pakai siku tepat atas ubun2... terus sahaja mereka berlari lari anak keluar panggung sambil merengek manja...Padan muka..

Kami pun menikmati cerita....

Pung pang pung pang... Tony Jaa kena bantai sampai lunyai... Pung pang pung pang xdan satu jam tige ploh menet filem da tamat..Tony Jaa da kenen2 awek yg tulong die tu... Ape najis jalan cerita macam ni.. ahhh aku tibe2 jadi marah campur xpuas hati. seat depan aku tendang sedas... Bammm!!! brader yg baru nak bangun sambil pegang tangan awek die yg duduk seat depan tu menyungkor menyembah karpet merah TGV.. Seblas hinggit aku bayar bukan nk tgk cerite mcm ni, lagi menarik layan Wonder Pet aku rase... Ape Kementerian Penerangan serta Lembage Penapisan Filem Thailand xbuat kerje ke? Kecewa betol aku...

Berjalan keluar Jusco tadi tangan dengan kaki aku rase ringan nk MengOmbak je... naseb baek xde lahanat buat perangai, kalo xmemang aku gantikan dia dengan tupai dekat I-City tu...cuma tambah aksesori buntut berapi kunang-kunang...

notempoyok: Filem ni aku bagi 5 taik bintang!!! Petchtai Wongkamlao yang berlakon sebagai org gila tu lagi bagos dr Tony Jaa aku rasa... semoga lepas ni Tony Jaa pulak jadi orang gila... sudah2 laa berlakon menyeret muka org atas pasir, ingat mak2 diorang  xmarah ke...

6 comments:

deus X machina said...

cite nak letup jek

Awish said...

haha perasaan letup koi ni aok xtau...hangin satu badan tgk citer gini...

Anonymous said...

ahahaha..citer gaye aok yg patut blakon..merata pukul org..wakakaka..

Anonymous said...

wa ingat wa yg ada wat hal kat situ,wa nak tgk macam mana layang lu mau main sama wa..lu yg bodoh beb...lain kali xyah la wat blog macam nie...asal la wa xde kenal sama lu..lu punya ayat kankang sama wa punya prisip la beb...wa nak je terbang terbang sama lu..tgk mana laju..peluru sama peluru /// darah titis darah

Din Guerreroz said...

gile aok ni zul... kalo marah pun kasi ampun lah sikit kat brader seat depan tu... haha... nasib bek koi tak pi tgk lagi... donlod je la gamaknyer... ip man aok dah tgk???

Awish said...

wahh ini ape hal nk main kangkang2 dgn terbang2 nih...aku bukan supomen boleh terbang2, kot ade duit lebih nanti aku belanje tiket kapal terbang sama nasi kangkang lu mau? hehe...dah main peluru pulakkk, aku paling pandai pun main guli dgn konda kondi je...amacam ada bran? kita titis benda lain laa, titis air oren ke kan...boleh kongsi sama2...darah2 ni aku xminat sgt laaa, xblack metal lgi nk main darah2 ni...