Sunday, May 16, 2010

Semalam melempang brader

malam tadi aku lepak bukit bintang, saje singgah chambers music jap nk usyar gitar...

aku try tanye brader yg jage kedai tu, "bro, gitar warlock ade tak?

"warlock  haaa, lu tengok belakang ada" jawab brader tu sambil buat2 sibuk kemas barang atas kaunter.

aku usyar area belakang kedai, "xde pun bro" jerit aku...

kejap lepas tu brader tu datang tunjuk satu gitar mini kecik bentuk mcm palat...
"yang ni lu mau?" tanye brader tu...

aku naik angin, ape kes brader ni keje kedai gitar tapi gitar warlock pun xkenal... aku lempang karang berjoget shuffle kejap... aku bengang, aku capai gitar Fender stratocaster dekat rak, plug in kat amp pastu main lagu Parkinson - Perubahan laju2 sambil buat muka bengang... langsung tak teknikal





                                                    ini warlock pahammm!!!

1 comment:

Radius.F said...

brader tu dah nak tutup kedai. dia jawab lebih kurang je.