Wednesday, January 27, 2010

kau mulakan, dan kami tamatkan....

mula2 bukan main lagi maki itu ini, cakap nk bergedegar je... tapi lepas kena 'sergah' sket terus menikus senyap... dah bertukar pendirian pulakkk... ape kes... takot ke? haihh mase tulis tu xtakot pulak kannn... xhati kering langsung brader nih, telor kene curik kot... kalau aku laa, dah xsuka tetap xsuka... stick to our statement... tapi bagi laa reason yg munasabah tentang kenyataan kita tu kan, bukan main sembur tak tentu hala je... BAGERO!!!


notempoyok: pada pendapat aku, monarki itu mengarut... dulu zaman moyang2 aku boleh laa diorg nak kencing cakap tulah laa derhaka laa ape laa... semua rakyat pakat tunduk menikus biarpun dizalimi... nk tegur xboleh, takut menderhaka kononnya... sedangkan nabi pun pernah ditegur inikan pulak mereka2 yg rase BESAR sgt tu... siapa mereka??? buat tanah ni mcm mak bapak diorg punya... ikut suka hati jual hutan balak... suka-suka hati kucar kacirkan sukan yang aku minat (bolasepak)... malaysia ni bukan diorg punya, tapi hak milik bersama rakyat2... tapi ape kes rakyat hidup melarat sedangkan diorg senang2 goyang kaki... BAGERO!!!

3 comments:

deusXmachina® said...

Monarki untuk apa
Badut-badut di istana lalalalalala

Lagu Laila's Lounge

simfonikehidupan said...

hahaha sungguh panas isu ko main ni tempoyok oi... tapi monarki is not the best konsep. yg ni aku sokong hehehe

xluwiex said...

yaa tau xpe...xsia2 skolah tinggi2 kan...haha