Thursday, February 12, 2009

Hak Awam Milik Bersama

hari ni rumah aku da jadi macam rumah kebajikan. Blok sebelah xde air so budak2 sane datang bertandang pepagi bute lepas suboh nak tumpang bilik air rumah aku. mentang2 la bilik air rumah aku pernah tercalon untuk anugerah bilik air wawasan peringkat kolej,di bawaknyer satu kampung datang...bilik air tu memang hak awam tapi sabun detol, berus gigi, ubat gigi, syempoo tu takkan nak di"rakyat"kan jugak kot...suda lebey nih...


p/s: aku ingat nak letak tin melo dpn bilik air tu pastu tampal "50 cent per entry"

7 comments:

deusXmachina said...

ape slhnya buat amal kebajikan
kita kan sdg menuju negara berkebajikan
erk888

Radius.F said...

ah, mcm la aok suke mandi..

Khairulnizam said...

ko ngungkit ea.. kang aku ungkit gak kan.. MOP umah aku bukan MOP KEBAJIKAN... TUKUL aku bukan TUKUL KEBAJIKAN... hahaha

Warxdestroyer said...

x pe...sedekah itu amal jariah beb..

Dude said...

kedekut laa aok ni...
hampeh!

cicikgurl... said...

ek eleh..bwt blog gak upenyer...huhu

cicikgurl... said...

ek eleh..ander belog gak upenyer..huhu.